Powered By Blogger

Friday 8 April 2011

Zaman sekolah...nk citer jgk...hehehe

Assalamualaikum....
Ni entry zaman skolah aku mse aku skolah tenik dlu....byk kenangan la aku kat sne....mse aku kat skolah teknik aku ade group....group aku ade 6org...warie, zielah, aten, me, ina dan yana....ktorg mmg sgt rapat smpai nk buat ape kalo slh sorng x de mst  x jd...org ckp ssh sng sme2 la...ktorg nakal cket kat skola..slalu jer buat masalah...kalo ti rokol mst group ktorg akn di pggl..hehehe...group wanted la ktekan...agk famous la di klangan senior2....tp ktorg cool jer...hahaha...g skolah bwk hp...so dpt la amek gmbar byk2...ni gmbar aku ngn group aku mse kat skola...ble tgk blik gmbar ni ingat blik zaman skolah dlu...mcm nk patah blik jer mse....rndu sgt2 la this moment....kalo nk cter 1 page pun x hbs....hehehehe

















last day kat SMTSPPP lps hbs SPM


iylia, ina. aten, warie, zielah and yana......










Warie sgt pnyabar dan ske dgr msalah org. Aten comel but die rapat sgt ngn aku sgala mslh ktorg konc bersama.. Zielah byk ckp dan kuat mmbebel tp die sgt baik. Ina sgt memahami kwn2 die dan x byk bunyi. Yana ske mrajuk dan buat prangai tp ktorg ttp anggap die kwn ktorg. Iylia (me) hehehe...aku la 2...die comel..comel ker??mngalah tok kwn2 die dan sgt mementingkan persahabatan..

ble tgk pic ni ingat zaman skolah blik kan....zaman skola adlh knangan yg x bley d lpekan....i really love them so much, much and much....my best fwen 4 eva.....i luv u alls...

No comments:

Post a Comment